söndag 19 oktober 2014

Underbara ekorrar

Innan förra julen föll jag pladask för det här tyget med ekorrar. Jag sydde en söt väst till sonen som han hade på sig förra julafton, men den var inte den jag skulle skriva om nu. Jag plockade fram biten jag hade kvar och fick precis ihop till ännu ett par hängselbyxor i storlek 62. Den här gången tog jag av 4 cm på omfånget och tycker de satt bättre nu. Jag lyckades sätt en knapp snett två gånger på samma ställe. Det är sådant som kan göra mig tokig. Som tur var händer det inte ofta! ;)

Knapparna är köpta på ebay, tyget är lillestoff och köpt från Rosa huset. Mudden är från Memba.

Visst är väl ekorrarna underbara!? :) De första hängselbyxorna kan du läsa om här: http://lillewdesign.blogspot.se/2014/10/sma-hangselbyxor.html?m=1

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar